האוניברסיטה הפתוחה מקפידה לספק שירות לקוחות איכותי ונגיש לכל הסטודנטים שלה, עם דגש על מענה מהיר ויעיל לצורכיהם השונים. הסטודנטים יכולים לפנות לשירות הלקוחות דרך אזור אישי מקוון, ולקבל סיוע במגוון תחומים – החל ממידע על רישום לקורסים, דרך סיוע בבעיות טכניות ועד לקבלת מידע על ציונים ושכר לימוד.
המערכת הדיגיטלית של האוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לסטודנטים לפתוח פניות לשירות הלקוחות בצורה קלה ומהירה, עם אפשרות לקבל תשובות אונליין מבלי לצאת מהבית. יתרון זה מקנה לסטודנטים חוויית שירות נוחה, זמינה ומקצועית, שמותאמת לאופי הלימודים באוניברסיטה – לימודים גמישים ודיגיטליים המותאמים לכל סטודנט בקצב שלו.
שירות הלקוחות באוניברסיטה הפתוחה מציע גם תמיכה טלפונית במקרים בהם נדרשת עזרה דחופה, ומספק מענה אישי וממוקד לשאלות והתלבטויות אקדמיות, מנהלתיות או טכניות. כל זאת תוך שמירה על איכות השירות ויחס אישי לכל פנייה, מה שמחזק את חוויית הלימודים הכוללת באוניברסיטה הפתוחה.
שירות הלקוחות של האוניברסיטה הפתוחה משולב בצורה יעילה עם המערכת הדיגיטלית באזור האישי של הסטודנטים, מה שמאפשר להם לפנות ולקבל מענה לשאלות בצורה נוחה, מהירה וממוקדת. כל פנייה נרשמת דרך מערכת הפניות המקוונת, והסטודנטים יכולים לעקוב אחר מצב הטיפול בפנייה שלהם בכל שלב.
באזור האישי הסטודנטים יכולים גם לגשת לתשובות לשאלות נפוצות, לקבל סיוע טכני במידה ויש בעיות גישה למערכת, וכן לבצע פעולות כמו הפקת אישורים, תשלומים ושינוי פרטים אישיים מבלי להזדקק לעזרה חיצונית. בנוסף, ניתן לצפות במידע עדכני בנוגע למועדי הבחינות, שכר הלימוד, וסטטוס אקדמי באופן עצמאי.
יתרון מרכזי של שירות הלקוחות באוניברסיטה הפתוחה הוא זמינותו לאורך כל ימי השבוע באמצעות האזור האישי, דבר שמאפשר לסטודנטים לנהל את ענייניהם בזמן שנוח להם, גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות. כך, האוניברסיטה הפתוחה מקנה שירות מותאם ומתקדם, המספק לסטודנטים כלים לניהול אישי ומקצועי של תהליך הלימודים שלהם.
באוניברסיטה הפתוחה, שירות הלקוחות הדיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מחוויית הלימודים, והוא משולב ישירות באזור האישי של כל סטודנט. המערכת הדיגיטלית המתקדמת מאפשרת לסטודנטים לפתוח פניות, להגיש בקשות, ולהתעדכן במידע האקדמי והמנהלי שלהם בקלות ובמהירות.
אזור אישי מספק לסטודנטים מגוון כלים לניהול עצמי של הלימודים, תוך תמיכה בשאלות ובקשות דרך מערכת הפניות הממוחשבת. הסטודנטים יכולים לבדוק את סטטוס הבקשה שלהם בזמן אמת, מה שמבטיח שקיפות בתהליך ותחושת ביטחון שהפנייה שלהם בטיפול.
השירות המקוון באוניברסיטה הפתוחה מציע גם אפשרות לפנות לשירות הלקוחות במקרים מורכבים יותר, בהם נדרשת עזרה טלפונית או התערבות מנהלתית, כל זאת עם שמירה על יחס אישי ואדיב. התמיכה הדיגיטלית המלאה מאפשרת לסטודנטים לקבל מענה לשאלותיהם מבלי להמתין זמן רב או להגיע פיזית למשרדי האוניברסיטה, מה שמעניק להם חוויית שירות נגישה, יעילה ומותאמת לצרכיהם.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.