ליברה, חברת הביטוח החדשה של ישראל, קמה במטרה לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח ולהפוך אותו לטוב יותר.
היי, אני רז, חוקר אזורים אישיים, עיסוק מוזר אני יודע (אגב, מי שלא מכיר אותי מהאתר – תתעדכנו!). הפעם אני רוצה לדבר על האזור האישי של ליברה, ולמה הוא עונה בדיוק על כל הציפיות שלי מחברת ביטוח חדשנית בישראל.
אז למה ליברה?
כשנכנסתי לאזור האישי שלהם, הרגשתי שאני לא מתמודד עם מערכת מיושנת, אלא עם משהו שנבנה מתוך מחשבה על המשתמש. זה מתחיל בעיצוב המינימליסטי והידידותי, ממשיך בפונקציונליות המרשימה, ומסתיים בתחושה שבאמת אכפת להם ממך. והנה עוד כמה נקודות שמצאתי לנכון לדבר עליהן:
ייתכן שתתבקשו לאמת את זהותכם באמצעות קוד חד-פעמי (OTP):
לאחר ההתחברות תועברו לעמוד הבית של האזור האישי, שם תוכלו:
צפייה וניהול פוליסות:
הפקת מסמכים ודוחות:
תשלומים ובירורים כספיים:
ניהול תביעות:
עדכון פרטים אישיים:
רז גימפל הוא הבעלים של רשת האתרים G-Media – אתרי תוכן שמנגישים תוכן מורכב מרחבי האינטרנט באופן ידידותי ונעים, בגובה העיניים. הרשת עובדת במודל כלכלי של מכירת שטחי פרסום (היי כי צריך להתפרנס).
יזם דיגיטלי מגיל 18.
עבורי, שיווק באינטרנט זו אהבה שקשה להסביר במילים.
לוחם מושבע בבירוקרטיה. הקמתי את אתר "אזור אישי" כי אני מבין את המורכבויות הרבות שיש בבירוקרטיה הדיגיטלית, כפי שאני מגדיר אותה ואיך גדל כאן דור שלם שלא יודע איך להתמודד עם הגופים הגדולים, החברות והעסקים מבלי ללכת לאיבוד.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.