מגדל מציעה מערכות דיגיטליות מתקדמות לניהול ביטוחי סוכנים ופנסיות מעסיקים, כולל פורטלים ייעודיים לכל קבוצה. הכלים מאפשרים גישה נוחה ומאובטחת למידע ופעולות, ומספקים תמיכה ושירות מהירים לכל צורך.
המערכת הדיגיטלית של מגדל, האזור האישי, מציעה כלים מתקדמים לניהול הביטוחים והפנסיות של לקוחות סוכני הביטוח ושל עובדי המעסיקים. להלן מדריך לשימוש בממשק הכולל את הכלים המרכזיים.
מגדל סוכנים ומעסיקים: פתרונות דיגיטליים מתקדמים לניהול ביטוח ופנסיה
חברת הביטוח מגדל אזור אישי מספקת שירותים מתקדמים לסוכני ביטוח ולמעסיקים, במטרה להקל עליהם בניהול שירותי הביטוח והפנסיה של לקוחותיהם ועובדיהם. מגדל סוכנים ומעסיקים מציעה מגוון פלטפורמות דיגיטליות שמאפשרות ניהול פשוט, מהיר ובטוח של פוליסות הביטוח, הסכמים ונתונים חשובים, המיועדות לשימושן של סוכנים ומעסיקים גם יחד.
מערכת מגדל לסוכן פותחה כדי לספק לסוכני הביטוח של מגדל את הכלים והמידע הדרושים לניהול יעיל ואפקטיבי של לקוחותיהם. מגדל פורטל סוכנים מהווה את הבסיס המרכזי של המערכת ומאפשר לסוכנים גישה לכל הנתונים והמידע הנדרשים לניהול הביטוח בצורה עצמאית ומהירה.
במרכז הפלטפורמה הדיגיטלית לסוכנים עומד מגדל שולחן עבודה לסוכן, שמאפשר לסוכן לרכז את כל הנתונים והפעולות הקשורות בלקוחותיו בנקודה אחת. שולחן העבודה כולל אפשרות צפייה במידע כללי על פוליסות הביטוח, ניהול תיקי לקוחות, ומעקב אחר תביעות וטיפולים בתהליכים שונים.
השולחן האישי מאפשר לסוכן גמישות מרבית בניהול הלקוחות וכולל פונקציות כמו עדכונים שוטפים, התראות על פעולות רלוונטיות, וצפייה במידע אישי על כל לקוח בצורה מאובטחת ונגישה.
כדי לספק תמיכה רציפה לסוכנים, מגדל סוכנים טלפון מאפשר לסוכנים ליצור קשר ישיר עם נציגי השירות של החברה במגוון נושאים. קו זה פועל באופן נגיש ומהיר, ומעניק לסוכנים תמיכה בכל הקשור לניהול תיקי לקוחות, תביעות ועדכונים במערכות.
מעבר לשירותים לסוכנים, מגדל פורטל מעסיקים מציע פלטפורמה ייעודית עבור מעסיקים שמנהלים ביטוחי פנסיה וקופות גמל לעובדיהם. פורטל זה נבנה במטרה לספק למעסיקים גישה נוחה ומאובטחת למידע של העובדים ולבצע פעולות מנהליות בצורה פשוטה ומרוכזת.
פורטל מעסיקים מגדל מאפשר למעסיקים להירשם וליצור גישה לניהול חשבונות העובדים במערכת הדיגיטלית. מגדל פורטל מעסיקים הרשמה נעשית באמצעות אתר החברה, כאשר המעסיקים נדרשים להגיש טופס עם פרטים נדרשים ומלאים על מנת ליצור חשבון מאובטח.
בנוסף לפורטל הדיגיטלי, מגדל מעסיקים טלפון מציע מענה מקצועי למעסיקים בנושאים שונים הקשורים לניהול הפנסיות והביטוחים של העובדים. קו התמיכה מאפשר לקבל מענה על שאלות שונות בנוגע לפוליסות הפנסיוניות, תנאים והפקדות, וכולל סיוע בכל בעיה שדורשת טיפול של נציג שירות.
מגדל מעסיקים כוללת גם אזור אישי המותאם למעסיקים ומאפשר להם גישה מלאה למידע הפנסיוני של עובדיהם. באזור זה, כל מעסיק יכול לעקוב אחרי הפקדות, לצפות במידע כללי על פוליסות הביטוח, ולהגיש בקשות או עדכונים בצורה מאובטחת.
באמצעות כלים דיגיטליים כמו מגדל סוכנים, מגדל פורטל סוכנים, מגדל שולחן עבודה לסוכן, פורטל מעסיקים מגדל, ו-מגדל מעסיקים אזור אישי, מצליחה מגדל לשפר את רמת השירותים שהיא מציעה לסוכנים ולמעסיקים כאחד, ולתת מענה מהיר ויעיל לצורכיהם.
רז גימפל הוא הבעלים של רשת האתרים G-Media – אתרי תוכן שמנגישים תוכן מורכב מרחבי האינטרנט באופן ידידותי ונעים, בגובה העיניים. הרשת עובדת במודל כלכלי של מכירת שטחי פרסום (היי כי צריך להתפרנס).
יזם דיגיטלי מגיל 18.
עבורי, שיווק באינטרנט זו אהבה שקשה להסביר במילים.
לוחם מושבע בבירוקרטיה. הקמתי את אתר "אזור אישי" כי אני מבין את המורכבויות הרבות שיש בבירוקרטיה הדיגיטלית, כפי שאני מגדיר אותה ואיך גדל כאן דור שלם שלא יודע איך להתמודד עם הגופים הגדולים, החברות והעסקים מבלי ללכת לאיבוד.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.