מכללת כנרת מציעה מודל לימודים היברידי המשלב שיעורים פרונטליים עם למידה מקוונת. המודל מעניק גמישות לסטודנטים לשלב בין חיי היום-יום ללימודים, עם גישה לחומרי לימוד, הקלטות שיעורים ותרגולים מקוונים מכל מקום ובכל זמן. המודל מאפשר למידה בקצב אישי, משפר את ההבנה ומסייע לתקשורת עם המרצים בצורה דיגיטלית.
המערכת מאפשרת ניהול כולל של כל צרכי הסטודנט בצורה דיגיטלית, מבלי צורך להגיע פיזית למשרד.
מכללת כנרת מתקדמת ומשלבת מודל לימוד היברידי, המשלב לימודים פרונטליים עם טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות. מודל זה מאפשר לסטודנטים לשלב בין השתתפות בשיעורים פיזיים במכללה לבין למידה מקוונת מהבית. היתרון המרכזי של מודל זה הוא הגמישות שהוא מעניק לסטודנטים. בעידן שבו סטודנטים רבים עובדים במקביל ללימודיהם, האפשרות ללמוד חלק מהחומר דרך פלטפורמות דיגיטליות מספקת יתרון משמעותי.
במסגרת המודל, הסטודנטים נהנים מגישה להקלטות השיעורים, מצגות, תרגולים מקוונים ומשאבים נוספים המאפשרים להם לחזור על החומר וללמוד בקצב האישי שלהם. המרצים במכללה מפתחים שיטות הוראה דינמיות, המשלבות דיונים אינטראקטיביים, תרגולים מקוונים ומבחנים אונליין. המודל ההיברידי במכללת כנרת שם דגש על חוויית לימוד מותאמת אישית, שמטרתה לשפר את ההבנה והשליטה בחומר הנלמד, תוך התאמה לעולם המודרני והטכנולוגי.
מודל הלמידה ההיברידי במכללת כנרת מביא איתו יתרונות רבים עבור הסטודנטים. בראש ובראשונה, המודל מאפשר גמישות רבה בתכנון זמן הלימודים, המאפשרת לסטודנטים לשלב בין חיי היום-יום ללימודים בצורה אופטימלית. הסטודנטים יכולים להשתתף בשיעורים במכללה עצמה כאשר הדבר מתאים להם, ובמקביל ללמוד באופן עצמאי מהבית דרך פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות.
המודל ההיברידי מאפשר גישה לחומרים דיגיטליים בצורה מיידית – סטודנטים יכולים לצפות בהקלטות שיעורים, לקרוא מצגות ולבצע תרגולים מקוונים בכל שעה ומכל מקום. בנוסף, המודל מתאים את עצמו לתנאי החיים המודרניים, בהם יש צורך באיזון בין עבודה, משפחה ולימודים. כתוצאה מכך, מודל זה הופך את הלמידה לנגישה יותר עבור אוכלוסיות מגוונות, כולל סטודנטים עובדים או הורים.
המודל אף מעודד תקשורת פעילה בין הסטודנטים לבין המרצים דרך פלטפורמות דיגיטליות, דבר שמאפשר תמיכה אישית יותר במהלך הלימודים. בסיכומו של דבר, המודל ההיברידי של מכללת כנרת מעניק לסטודנטים חוויית למידה מעשירה ומותאמת לעידן הדיגיטלי.
המודל ההיברידי שמציעה מכללת כנרת נועד לסייע לסטודנטים להפיק את המיטב מתקופת הלימודים. בשיטה זו, הלמידה הופכת להיות יותר גמישה ומותאמת לצרכים האישיים של כל סטודנט. הסטודנטים במכללה יכולים לבחור האם להשתתף בשיעורים פרונטליים או ללמוד מהבית באמצעות הקלטות של השיעורים, מה שמאפשר למידה בקצב אישי ומותאם ללוח הזמנים שלהם.
השילוב בין לימודים פרונטליים ללמידה מקוונת תורם להרחבת היכולות הלימודיות ומעודד למידה עצמאית. הסטודנטים מקבלים גישה לחומרי לימוד זמינים בכל זמן, כולל מבחנים מקוונים, תרגולים ועזרי לימוד דיגיטליים שמאפשרים להם לשפר את ההבנה שלהם בחומר. בנוסף, המודל מציע תמיכה טכנית וסיוע מצד הסגל והמרצים, שמבטיחים שהסטודנטים יצליחו לנצל את הכלים הדיגיטליים בצורה מיטבית.
יתרון נוסף של המודל הוא היכולת להתאים את הלימודים לאוכלוסיות שונות, כולל סטודנטים בעלי מוגבלויות או סטודנטים שמתגוררים באזורים מרוחקים. בכך, מכללת כנרת מספקת פתרון יעיל ונוח ללמידה אקדמית שמביאה להצלחה מרבית.
רז גימפל הוא הבעלים של רשת האתרים G-Media – אתרי תוכן שמנגישים תוכן מורכב מרחבי האינטרנט באופן ידידותי ונעים, בגובה העיניים. הרשת עובדת במודל כלכלי של מכירת שטחי פרסום (היי כי צריך להתפרנס).
יזם דיגיטלי מגיל 18.
עבורי, שיווק באינטרנט זו אהבה שקשה להסביר במילים.
לוחם מושבע בבירוקרטיה. הקמתי את אתר "אזור אישי" כי אני מבין את המורכבויות הרבות שיש בבירוקרטיה הדיגיטלית, כפי שאני מגדיר אותה ואיך גדל כאן דור שלם שלא יודע איך להתמודד עם הגופים הגדולים, החברות והעסקים מבלי ללכת לאיבוד.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.
שימו לב: אתר "אזור אישי" לא קשור בשום צורה אל אף מהעסקים, הגופים והחברות המדוברים באתר. זה הוא אתר המנגיש מידע לציבור מתוך מקורות גלווים באינטרנט, בין היתר האתרים הרשמיים של החברות, ויקפדיה ומאגרי מידע נוספים. בנוסף, באתר תמצאו רעיונות, ביקורות וכתבות על העסקים והגופים השונים. הכתוב באתר לא מהווה ייעוץ, המלצות או הכוונה משום סוג ושום צורה.